گروه صنعتی رابین متال
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / سنگ روی / خرید خاک معدنی روی سولفوره یزد

خرید خاک معدنی روی سولفوره یزد

خرید خاک معدنی روی سولفوره که در شهر یزد تولید می شود با سود بالایی در بازار معامله می شود. این محصول با داشتن مقادیر بالای روی می تواند برای صنایع مختلف نیازمند روی مفید باشد.

شهر یزد با داشتن خاکی سرشار از روی یکی از شهرهایی است که در لیست خاک های مرغوب تجاری قرار دارد. در این شهر کارخانه های بسیاری با خریداری خاک از معدن های این شهر آن را به صورت فرآوری و بسته بندی به بازار می فروشند. خرید خاک معدنی روی سولفوره را می توان از طریق اینترنت انجام داد.

خرید خاک معدنی روی

خاک معدنی را می توان در کالاهای بسیاری استفاده کرد که عبارت است از:

  • انواع لامپ
  • لوازم آرایشی
  • مواد خوراکی
  • مواد شوینده
  • مواد شیمیایی
  • مواد سفید کننده و مایع جرم گیر
  • پیل های الکتریکی
  • باطری ها
  • پوشش سطوح
  • مواد پلاستیکی

خرید خاک معدنی روی

خرید خاک معدنی روی

شرکت های مختلف صنعتی می توانند از خرید خاک معدنی روی یزد بهره مند گردند. روی به علت رسانا بودن در انواع پیل های الکتریکی استفاده می شود. از روی می توان به عنوان یک عامل انتقال برق و جریان بهتر برق استفاده کرد. این محصول که در شهر یزد به وفور پیدا می شود کیفیت بالایی دارد.

خرید خاک معدنی روی

کاربرد روی در باطری برق

باطری هایی که حاوی مداری کوچک هستند به علت عمر کوتاه باید از موادی استفاده کرد که جریان برق را به راحتی در خود عبور دهند. روی به عنوان کاتد امری مناسب در این زمینه می باشد. روی با عبور مناسب برق از خود بر عمر باطری می افزاید.

خرید خاک معدنی روی

قیمت خاک روی سولفوره

خاک روی سولفوره دار یکی از خاک های ارزشمند است. این خاک که حاوی در صد بالایی از روی می باشد از قیمت خوب و مناسبی برخوردار است. خریداران می توانند با خرید خاک معدنی روی دار آن را به مصارف گوناگون برسانند. از این رو شرکت های متخصص به تهیه این نوع از خاک معدنی می پردازند.

خرید خاک معدنی روی

عرضه خاک روی سولفوره

در بازار خاک های معدنی نوع روی دار آن بسیار پرفروش می باشد. افراد خریدار این محصول آن را برای تولیدات صنعتی خود استفاده می کنند. روی موجود در این خاک درصدی از ناخالصی را با خود همراه دارد که شیمیدان ها می توانند با روش های آزمایشگاهی آن را جدا کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

فروش خاک معدنی روی اکسیدی یزد

فروش خاک معدنی روی اکسیدی یزد را در بازار بزرگ و عمده آن به راحتی و در زمان اندک می توانید انجام دهید. مرغوبیت و خالص بودن محصول شما را در این امر بسیار یاری خو