گروه صنعتی رابین متال
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / سنگ سرب / خرید سنگ سرب اکسیدی سمنان

خرید سنگ سرب اکسیدی سمنان

سنگ سرب اکسیدی سمنان با بهترین کیفیت از طریق نمایندگی های رسمی استانی ارائه می گردد. برای خرید عمده و ارزان محصول می توانید به واحد اصلی فروش در سمنان مراجعه کنید.

با توجه به اهمیت فلز سرب در صنعت تولید تجهیزات گوناگون، استخراج و بهره برداری از معادن و نیز انجام عملیات فرآوری بر روی این فلز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

ذخایر فراوان معادن سرب ایران شامل دو نوع سرب می باشد.

  1. سرب اکسیدی
  2. سرب سولفوره

که در بازار نیز به این دو صورت قابل خرید و فروش می باشد. با توجه به تفاوت های هر کدام از این دو نوع سرب نحوه فرآوری و استفاده از آنها در صنعت شامل روش های متفاوت و گوناگونی می باشد.

سنگ سرب اکسیدی سمنان در معادن این شهر استخراج و خالص سازی می گردد.  این سرب به صورت اکسیدی برای صنایع مختلف به عنوان ماده اولیه قابل استفاده می باشد. خرید این سنگ ارزشمند از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد.

سنگ سرب اکسیدی سمنان

ویژگی سنگ سرب اکسیدی

سرب در طبیعت و معادن این نوع فلز بصورت لایه لایه بوده و در توده های گسلی به شکل سنگ سرب استخراج می شود که تا قبل از فرآیند های فرآوری از ارزش پایینی برخوردار می باشد.

رنگ سرب اکسید استخراج شده عبارتند از:

  • سرب اکسید خاکستری
  • سرب اکسید سفید
  • سرب اکسید سیاه
  • سرب اکسید آبی

سنگ سرب به هنگام استخراج به رنگ خاکستری براق بوده که مقطع شکسته شده آن به رنگ سفید مایل به آبی می باشد. با توجه به ویژگی مقاومت زیاد در برابر پوسیدگی از ان برای نگهداری مایعات فرسایش گر مانند اسید سولفوریک استفاده می شود.

سنگ سرب را در معادن بوسیله انفجار یا با استفاده از مته استخراج می کنند. نظر به اینکه این فلز در طبیعت همراه با فلزات مس و روی استخراج می شود پس از استخراج اقدام به جداسازی این فلزات از یکدیگر می نمایند.

سنگ سرب اکسیدی سمنان

انواع عیار سرب اکسیدی سمنان

سنگ سرب اکسیدی خیلی راحت پس از استخراج ذوب می شود. وقتی از معدن استخراج می شود  اگر عیار مناسبی داشته باشد، یعنی حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد و حتی تا ۴۵ الی ۵۰ هم می رسد به آن سنگ سرب اکسیدی با عیار خوب می گویند. اگر عیار خیلی خوب باشد و در اصطلاح رگه سرب موجود در معدن خیلی خوب باشد این میزان حتی تا ۵۰ درصد هم می رسد. معمولا در کل معادن سرب به طور میانگین دارای عیارهای زیر می باشند:

  • ۵%
  • ۱۰%
  • ۱۵%
  • ۲۰%

این میزان عیار موجود در سنگ سرب اکسیدی متغیر هست. میزان عیار سنگ سرب پس از استخراج از طریق آزمایشات دقیق مشخص می گردد.

سنگ سرب اکسیدی سمنان

سنگ سرب اکسیدی سمنان با قیمت مناسب

در کشور ما با توجه به عمر بالای کارخانه های فعال سرب و عدم استفاده از تمام ظرفیت های این کارخانه ها قیمت این ماده معدنی افزایش داشته است.

نوسازی تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه ها با توجه به موارد مصرف بسیار زیاد این فلز و نیز قابلیت صادرات بالای سنگ سرب ضروری و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

عدم سرمایه گذاری در این کارخانه ها و نیز عدم توجه کافی به بازیابی دو رریزهای بوجود امده موجب کاهش راندمان و بهره وری این شرکت ها گردیده است.

شهر سمنان یکی از مناطقی است که در امر تولید انواع مختلف سرب تلاش نموده و از طریق فراروی این فلز اقدام به عرضه این محصول به کارخانه های استفاده کننده این محصول می نماید. نحوه فروش سنگ سرب اکسیدی سمنان به صورت های زیر می باشد:

  1. مراجعه به شرکت های استخراج کننده در سمنان
  2. از طریق نمایندگی های استانی
  3. فروش آنلاین در وب سایت رسمی شرکت
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …