گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / خاک روی / فروش سرباره روی زنجان

فروش سرباره روی زنجان

فروش سرباره روی زنجان به صورت حضوری و آنلاین با قیمت مشخص انجام می شود. از سرباره روی برای تولید شمش ثانویه روی استفاده می کنند. هرچه سرباره روی خالص تر باشد، شمش روی تولیدی از کیفیت بیشتری برخوردار می باشد.

سرباره روی بیشتر از ورق های روی که در کوره هایی که با گاز طبیعی کار می کنند، تولید می شود. به این کوره ها کوره گردون می گویند. حرارت مستقیم مشعل باعث سوختن مقداری از روی می شود که بعد از سرد شدن کوره به عنوان سرباره از آن بیرون کشیده می شود.

فروش سرباره روی زنجان

فروش سرباره روی زنجان

از جمله سرباره های تولیدی در کوره های کشور و آماده عرضه به بازار می توان از سرباره روی زنجان نام برد. سرباره روی با درجه خلوص بالا از قیمت مناسبی برخوردار است و محصولات تولید شده از آن کیفیت بهتری دارد. فروش سرباره روی زنجان به صورت اینترنتی نیز انجام می شود. این سرباره ها بیشتر مناسب کارخانه های فراوری هستند تا از آن ها به عنوان ماده اولیه در تولید اکسید روی و سولفات روی و … استفاده شود.

فروش سرباره روی زنجان

ناخالصی های سرباره روی

آنالیز سرباره روی ارتباط مستقیم با ورق آن دارد، ناخالصی های موجود در ورق روی در سرباره موجود است. از جمله این ناخاصی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آهن
  • کادمیم (Cd)
  • سرب
  •  مقداری هم کلر
  • مس

برای خرید و فروش سرباره روی زنجان در راستای تجارت آسان و رساندن آن به دست مشتری می توان به سایت های معتبر مراجعه کرد و در اسرع وقت محصول با کیفیت خود را تحویل گرفت.

یکی از روش های تولید و توسعه سرب و روی استفاده از فراوری سرباره و خاک آن ها می باشد. تولید انواع کنسانتره سولفوره سرب و روی در کارخانه هایی انجام می شود، که از روش فلوتاسیون بهره برده اند. در این روش کمترین هزینه انرژی و از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات استفاده می شود. در این فرآیند تولید، تمامی موارد بهداشتی و ایمنی رعایت می شود.

فروش سرباره روی زنجان

دلایل کاربرد سرباره روی در فرآیند های صنعتی

  1. ارزان بودن سرباره تولیدی
  2. کاهش قیمت نهایی محصولات تولید شده با این سرباره ها
  3. کمتر شدن آلودگی های محیط زیستی
  4. بازیابی انرژی های استفاده شده
  5. حفظ منابع طبیعی غیر قابل جایگزینی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

فروش خاک معدنی روی اکسیدی یزد

فروش خاک معدنی روی اکسیدی یزد را در بازار بزرگ و عمده آن به راحتی و در زمان اندک می توانید انجام دهید. مرغوبیت و خالص بودن محصول شما را در این امر بسیار یاری خو