گروه صنعتی رابین متال
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / خاک سرب / فروش سرباره سرب زنجان

فروش سرباره سرب زنجان

فروش سرباره سرب برای استفاده در صنایع مختلف، با روند بالایی انجام می شود. سرباره سرب زنجان در این بین از میزان متقاضیان بیشتری برخوردار می باشد.

فروش سرباره سرب باکیفیت، با توجه به اهمیت استفاده و کارکرد آن، در بازار روند خوبی دارد. این محصول از جمله فلز های معدنی موجود در ایران نیز شناخته می شود. سرب که از عناصر فلز واسطه در طبیعت می باشد، در مناطق مختلفی از ایران نیز استخراج و در اختیار متقاضیان سرباره سرب قرار می گیرد.

سرباره سرب جز موادی است که به خاطر قیمت مناسب و کارایی بالا در صنعت استفاده های فراوانی دارد. در کشور ما کارخانجات مختلفی در زمینه تولید سرباره سرب فعالیت می نمایند استان زنجان با دارا بودن معادن غنی سرب و تولید سرباره در مقام اول تولید و عرضه این ماده باکیفیت قرار دارد. چنانچه قصد خرید سرباره سرب با کیفیت پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

فروش سرباره سرب زنجان

انواع محصولات جانبی فلز سرب

انواع محصولات جانبی فلز سرب

فلز سرب بعد از آهن دومین فلز پرمصرف دنیا می باشد از این رو استخراج و پالایش آن از اهمیت فراوانی برخوردار است. از جمله پرکاربردترین مواردی که از فلز سرب استفاده می شود در صنایع نظامی، فعالیت های ساختمانی، صنایع مربوط به حمل و نقل، ساخت کالاهای الکتریکی می باشد.همچنین استفاده از فلز سرب در ساخت باتری های خودرو که مسئولیت برق رسانی و احتراق در خودروها را بر عهده دارد بسیار معمول می باشد چرا که با پیشرفت های صورت گرفته در صنعت می توان میزان سرب مصرفی در باتری های فرسوده را بازیافت نمود. در حال حاضر ایران توانسته با تولید مقدار قبل توجهی از سرب در دنیا مقام بالایی را کسب کند. مهم ترین معادن سرب ایران، شامل معادل موجود در استان های زنجان، یزد، اصفهان، بافق و ملایر می باشد. استخراج این ماده معدنی و همچنین آماده سازی آن برای صادرات موجب ایجاد اشتغال و ارز آوری در ایران شده است. مواد معدنی در معادن سرب در ایران بسیار با کیفیت است و به همین دلیل کشورهای زیادی تمایل به خرید آن دارند. 

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مهم ترین کاربردهای فلز سرب استفاده از آن در ساخت باتری های خودرو می باشد. در واقع بیش از ۵۰ درصد سرب استفاده شده در کشور در صنعت باتری سازی خودرو می باشد. از این رو بازیافت سرب از باتری های فرسوده که اصطلاحا فرآوری ثانویه سرب نامیده می شود بسیار حائز اهمیت است. فرآوری ثانویه سرب شامل سه مرحله زیر می باشد:

  • مرحله اول: آماده سازی پسماند و اوراق کردن باتری های فرسوده
  • مرحله دوم: ذوب کردن در کوره های مخصوص که منجر به تولید شمش سرب می شود
  • مرحله سوم: تصفیه سازی 

آن چه در میان بسیار اهمیت دارد این است که مصرف انرژی در بازیافت سرب نسبت به استخراج آن خیلی کمتر می باشد و این موضوع که آلودگی زیست محیطی کمتری نیز در پی دارد سبب شده تا بازیافت سرب توجیه اقتصادی داشته باشد. 

منابع حاصل از بازیافت سرب به دو گروه قابل تقسیم است. یکی از گروه ها که از منابع ثانویه سرب حاصل می شود محصولات جانبی می باشد. یکی از این محصولات جانبی سرباره سرب می باشد. در واقع سرباره نوعی محصول جانبی  است که در صنعت استخراج باطری فرسوده به دست می آید. سرباره در نتیجه ذوب باتری ها در کوره و ته نشین شدن آن به عمل می آید. این ماده پس از جداسازی و سرد شدن به کمک آب و یا جریان هوا در بسته بندی های متفاوت عرضه می شود. سرباره تولید شده در جریان بازیافت باتری ها با فلز سرب تفاوتی ندارد و هر چه سرباره دارای درجه خلوص بیشتری باشد ارزش آن افزایش می یابد. 

استان زنجان با دارا بودن معادن با کیفیت سرب و همچنین انجام بازیافت سرب با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته یکی از عرضه کنندگان فلز سرب و سرباره آن در داخل و خارج از کشور می باشد. 

بهترین روش های تولید سرباره سرب

بهترین روش های تولید سرباره سرب

در طبیعت عناصر زیادی یافت می شود که یکی از پرکاربردترین این عناصر فلزات می باشند. فلزات انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها متناسب با خواصی که دارد در بخش هایی از زندگی ما انسان ها به کار گرفته شده است. سرب از جمله فلزاتی می باشد که به دلیل داشتن خواص متنوع از جمله انعطاف پذیری و مقاومت زیاد در برابر خوردگی در صنعت بسیار پر کاربرد است. انسان در طول تاریخ همواره از این عنصر استفاده می کرده است. سرب عنصری سفید رنگ می باشد که وقتی در مجاورت هوا قرار می گیرد به رنگ خاکستری در می آید. استخراج فلز سرب کار آسانی است و به معمولا به صورت ترکیبی با عناصر دیگر پالایش می شود. 

فلز ها و یا سنگ های مختلف از زمین استخراج می شوند. به عبارتی در زمین فلزات و عناصر بسیاری یافت می شود، که انسان با استخراج، می تواند آن ها را مورد استفاده قرار دهد. فلز سرب از معادن استخراج می شود و طی مراحل مختلف به دست می آید. در سراسر ایران بازار خرید و فروش سرباره روی و سرب، رونق بسیار خوبی داردو و نیاز بسیاری از صنایع مختلف است. تولید سرباره سرب در بسیاری از کارخانجات مهم در شهرهای مختلف ایران مانند زنجان انجام می گیرد. کشور ایران با تولید مرغوب و با کیفیت توانسته سرباره سرب را به کشورهای دیگر صادر نماید. سرب ها کاربرد های بسیار زیادی در صنعت دارند. سرباره سرب همانگونه که در قسمت فوق هم به آن اشاره شد، از ذوب فلزات به دست می آید. به بیان دیگر، زمانی که قطعات سربی را ذوب می کنند تا سرب آن را به دست آورند، فرآورده های دیگری هم در کنار آن به دست می آید. سرباره سرب، نوعی محصول جانبی برای سرب به شمار می رود.

مهمترین کاربرد های سرباره سرب

مهمترین کاربرد های سرباره سرب

سرباره سرب از جمله موادی است که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد و موارد استفاده از آن بسیار زیاد می باشد. از جمله کاربرد سرباره سرب می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صنعت تولیدات لوله های آب 
  • تولید بتن برای ساختمان سازی
  • تولد سیمان
  • صنعت خودروسازی برای موتور ماشین ها
  • استفاده در سیستم های محافظت
  • استفاده در سقف های بناها

همانطور که مطالعه کردید این ماده کاربرد های فراوانی دارد و بسیار به صرفه می باشد.

دلایل بسیاری باعث شده که استفاده از سرباره سرب رونق پیدا کند. این ماده پر کاربرد علاوه بر کارایی فراوان، نفوذپذیری خیلی کمی دارد. همچنین ماده بسیار محکمی می باشد در که در برابر تغییرات شیمیایی و فشارهای بالا بسیار مقاوم است. همچنین ارزانتر بودن سرباه سرب یکی دیگر از دلایل است که استفاده از آن را بسیار رایج نموده است. قیمت این ماده با ارزش تحت تاثیر عواملی چون نحوه استخراج، روش تولید و ترکیباتی تشکیل دهنده آن می باشد. استفاده از سرباره سرب نقش مهمی در حمایت از منابع طبیعی کشورمان دارد. سرباره سرب به نسبت سایر سرباره ها استفاده بیشتری دارد چون در مقابل ارزان تر بودن کارایی بالاتری دارد. خرید این محصول به صورت جزئی و عمده قابل انجام است. برای خرید این محصول می توان حضوری و با مراجعه به نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف دارد و یا از طریق خرید غیرحضوری به شیوه اینترنتی اقدام نمود.

مرکز خرید سرباره سرب زنجان

مرکز خرید سرباره سرب زنجان

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد برای خرید سرباره سرب می توان از دو طریق اقدام کرد

  • حضوری
  • غیرحضوری

کارخانجات تولید کننده سرباره سرب در شهرهایی بسیاری فعالیت دارند اما یکی از با کیفیت ترین کارخانه های تولید کننده سرباره سرب در شهر زنجان قرار دارد. این کارخانجات برای فروش محصولات خود دفاتر نمایندگی متعددی دارن. از این رو می توان با مراجعه به این نمایندگی ها به صورت حضوری کالا را سفارش و بعد از تاریخ مشخصی آن را تحویل گرفت. اما همه می دانیم که در خرید حضوری مشکلاتی هم وجود دارد از جمله عدم دسترسی به نمایندگی ها، وقت، رفت و آمد و … که باعث شده شرکت های تولید کننده و صادر کننده به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنتی اقدام به فروش محصولات خود نمایند. مزیت این شیوه نسبت به خرید حضوری باعث صرفه جویی در وقت و زمان، ثبت راحت تر سفارش و تحویل فوری شود. 

استان زنجان دارای معادن بسیار زیاد سرب می باشد و با دارا بودن کارخانجات پیشرفته در زمینه تولید سرباره سرب یکی از بزرگترین صادرکنندگان این ماده با کیفیت در داخل و خارج کشور می باشد. نمایندگی های فروش در این استان با خرید عمده و یا جزئی محصولات خود در با اندازه های مشخص، بدون واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خریدار خاک سرب یزد به صورت عمده با بهترین قیمت

خریدار خاک سرب یزد در بازار ها به طرق مختلفی برای رفع نیاز های خود می تواند اقدام کند. محصولات مورد نظر با توجه به وجود مشتریان به طور عمده داد و ستد می شوند که