گروه صنعتی رابین متال
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سنگ سرب / قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی با توجه به کارایی بسیار بالا و وجود مقادیر کم معادن سرب، بالا می باشد. این مرکز انواع سنگ معدن سرب را با قیمت زیر بازار برای فروش عرضه می نماید.

سرب یکی از قدیمی ترین فلزاتی است که انسان در هزاران سال پیش آن را کشف نمود. با توجه به قابلیتهای فراوان آن اقدام به ساخت انواع لوازم و وسایل از این فلز با ارزش نمود.

سرب یکی از فلزاتی می باشد که دارای کاربرد فراوان بوده و نظر به قابلیت ریخته گری خوب آن،در ساخت انواع گلوله های جنگی و وسایلی که نیاز به مقاومت در مقابل اکسید شدن دارند استفاده می گردد.

از این فلز در سایر صنایع از قبیل صنایع شیمیایی، باطری سازی و سایر تجهیزات مختلف استفاده می شود. در ایران سرب از اواخر هزاره سوم شناخته شد و از معادن موجود در کشور استخراج گردید.

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی

انواع سنگ سرب

این فلز در طبیعت به دو صورت موجود می باش که عبارتند از:

  • سرب اکسیدی:

این سرب در طبیعت کمتر بوده و حدود ۲۰ درصد معادن را این سرب تشکیل می دهند. سرب های عیار پایین را طی فرآیندی کنسانتره می کنند تا عیار آن بالا رفته و قابلیت استفاده در صنایع را داشته باشد.

  • سرب سولفوره:

این سرب حدود ۸۰ درصد معادن ایران را تشکیل می دهد. به این نوع سرب در اصطلاح سرب گالن نیز می گویند.

این نوع سرب در بازار بیشتر توسط افرادی که توانایی ذوب کردن آن را دارند خریداری و مصرف می گردد. این نوع سرب را با توجه به سختی هایی که دارد توسط عده معدودی که تکنیک های ذوب ان را دارند بکار می رود.

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی

کارخانجات سنگ سرب اکسیدی

قرن ها پیش در ایران از سرب در کار های ساختمان سازی سد سازی و ساخت پل بهره می بردند. این فلز با توجه به انعطاف پذیری عالی و شکل دهی راحت مورد توجه اغلب صنایع قرار گرفته است .

سرب اکسیدی در ایران توسط کارخانه هایی که عمدتا در شهر های زیر می باشد

  • زنجان
  • اصفهان
  • تهران
  • قم
  • سمنان

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی خالص

سرب اکسیدی عیار پایین را با طی عملیاتی کنسانتره می کنند تا عیار سرب بالا رود.

این کارخانه ها این فرآیند را معمولا با روش فلوتاسیون انجام می دهند. با این روش عیار سرب اکسیدی تا حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد می رسانند. پس از انجام این فرایند محصول بدست آمده به کارخانه دارانی که در زمینه ذوب فلزات فعالیت می کنند فروخته می شود.

قیمت سنگ معدن سرب اکسیدی در ایران نسبت به بازار های جهانی بسیار مناسب تر می باشد. از این رو تقاضا برای خرید و صادرات بسیار بالا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …