گروه صنعتی رابین متال
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / سنگ سرب / خریدار سنگ معدن سرب اکسیدی کرمان

خریدار سنگ معدن سرب اکسیدی کرمان

خریدار سنگ معدن سرب که دنبال خاک و سنگ معدنی ارزان قیمت و با کیفیت عالی و درجه یک هستند می توانند به صورت آنلاین و اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری محصول مورد نیاز خود را تهیه بکنند. این سنگ ها از معادن بزرگ و با روش های مدرن استخراج شده اند.

سنگ های معدنی با مقاومت و کیفیت بالا که توسط دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته پالایش یافته اند، به صورت انبوه و در حجم گسترده به فروش می رسند. این سنگ ها همراه با مواد معدنی دیگر مثل اهن، مس، آلومینیوم و روی استخراج می شود.

خریدار سنگ روی در ابتدا باید در رابطه با روی اطلاعاتی کسب نماید، روی یکی از فلز های پر کاربرد و پر خاصیت می باشد که در سلامتی نقش به سزایی دارد. این محصول در بدن ذخیره نمی شود و باید با مصرف مکمل ها نیاز بدن را تامین کرد. در ادامه در رابطه با سنگ روی و کاربردهای آن صحبت خواهیم کرد.

خریدار سنگ معدن سرب اکسیدی کرمان

آشنایی با اشکال مختلف روی

آشنایی با اشکال مختلف رویماده معدنی روی با نام دیگر “عنصر اساسی ردیابی” در سلامتی انسان نقش مهمی دارد. بدن انسان به خودی خود قابلیت ذخیره روی را ندارد باید توسط مکمل ها در رژیم عذایی گنجانده شود. مواد غذایی همچون مرغ، گوشت قرمز و ماهی منابع غنی از روی هستند. کمبود این ماده معدنی می تواند مشکلاتی همچون کوتاهی قد، عدم کارکرد درست تخمدان ها و بیضه ها، رشد کم و اسهال حاد در کودکان،مدت زمان زیاد برای بهبودی زخم و بیماری ویلسون را به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که بسیاری از این محصولات حاوی فلز دیگری به نام کادمیوم نیز هست. این امر به این دلیل است که روی و کادمیوم از نظر شیمیایی شبیه به هم هستند و اغلب در طبیعت با هم اتفاق می افتند. قرار گرفتن در معرض مقادیر زیاد کادمیوم در طی مدت طولانی می تواند منجر به نارسایی کلیه شود. غلظت کادمیوم در مکمل های حاوی روی می تواند تا ۳۷ برابر باشد. 

این ماده مفید برای رشد و نگهداری مناسب بدن انسان مورد نیاز است. در چندین سیستم و واکنش های بیولوژیکی یافت می شود و برای عملکرد سیستم ایمنی، بهبود زخم، لخته شدن خون، عملکرد تیروئید و موارد دیگر لازم است. گوشت، غذاهای دریایی، لبنیات، آجیل، حبوبات و غلات کامل مقادیر نسبتاً بالایی از این نمونه هستند.

کمبود روی در سراسر جهان شایع نیست و در ایالات متحده نادر است. علائم این بیماری شامل کندی رشد، سطح انسولین پایین، از دست دادن اشتها، تحریک پذیری، ریزش موی عمومی، پوست خشن و خشک، بهبودی آهسته زخم، احساس ضعف و طعم و بویایی، اسهال و حالت تهوع است. كمبود متوسط ​​روی با اختلالات روده همراه است كه در جذب مواد غذایی (سندرم سوء جذب) ، الكلیسم، نارسایی مزمن کلیه و بیماری های ناتوان کننده مزمن دخالت دارد.

همچنین در حفظ بینایی نقش اساسی دارد. کمبود این ماده می تواند دید را تغییر دهد و کمبود شدید می تواند باعث ایجاد شبکیه شود (قسمت پشت چشم که در آن یک تصویر متمرکز است).

ممکن است در برابر ویروس ها اثر داشته باشد. به نظر می رسد علائم رینو ویروس (سرماخوردگی) با مصرف این ماده کاهش می یابد، اما محققان هنوز نمی توانند دقیقاً توضیح دهند که چگونه کار می کند. علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد روی برای بهبود تبخال و ازبین بردن ویروس آن مفید است.

سطح پایین آن می تواند با ناباروری مردان، بیماری سلول داسی، HIV ، افسردگی اساسی و دیابت نوع ۲ همراه باشد و با مصرف یک مکمل روی می توان با آن مبارزه کرد.

مهمترین موارد مصرف سنگ روی در ایران

مهمترین موارد مصرف سنگ روی در ایرانسنگ روی اکسیدی نمونه های معدنی رنگارنگ و دیدنی را تولید می کند، هرچند این واقعیت که آنها در نزدیکی سطح رخ می دهند به معنای این است که یک منبع تخلیه است. 

برای ایجاد یک رسوب اکسیده شده، باید بدنه سنگ معدن سولفید اصلی موجود باشد. بدنه سنگ سولفید ممکن است توسط آب دریا اکسید شود و به صورت قلیایی سرد تبدیل شود که از طریق رسوب و سایر سنگ هایی که از زیر دریا عبور می کنند، تشکیل شود. این آب دریا در نزدیکی یک منبع گرما ماگمایی از یک خط الراس فعال اقیانوس به گردش در آمده و تبدیل به یک مایع گرمابی می شود. این نوع سپرده امروز در ساحل جزیره ونکوور در رودخانه خوان دو فوکا تشکیل شده است. این غلظت فلزات و سولفید هیدروژن را غنی تر می کند. این مواد معدنی در مناطق عظیم مانند دریچه های دودکش مانند از کف دریا خارج می شوند. آب گرم حاوی سولفید ها دودکش ها را تشکیل می دهد و با باران ذراتی که از اطراف آن می بارد هوای اطراف را سرد می کند زیرا آب تا حدود ۴۰۰-۳۰۰ درجه سانتیگراد گرم می شود. این اجازه می دهد تا اکسیداسیون و غنی سازی آغاز شود.

ویژگی های سنگ روی اکسیدی

ویژگی های سنگ روی اکسیدیکاربرد سنگ روی در گذشته و قرن ها قبل از اینکه این عنصر مشخص شود، برای ساخت برنج (آلیاژ روی و مس) و برای اهداف دارویی استفاده می شد. این محصول و فلز آن و اکسید فلزی زمانی بین سده های یازدهم و چهاردهم و در قرن هفدهم در چین تولید شد، گرچه کشف فلز خالص روی به شیمیدان آلمانی آندریاس مارگراف منسوب شده است که این عنصر را در سال ۱۷۴۶ کشف کرده است.

اکنون انواع سنگ روی بعد از آهن، آلومینیوم و مس چهارمین فلز پرکاربرد جهان است. این ماده دارای خاصیت ضد خوردگی قوی بوده و با سایر فلزات پیوند برقرار می کند. در نتیجه، در حدود نیمی از روی تولیدی در گالوانیزه روی استفاده می شود که این فرآیند با اضافه کردن لایه های نازک روی به آهن یا فولاد است تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.

استفاده بعدی از آن به عنوان آلیاژ است. روی با مس (برای تشکیل برنج) و سایر فلزات ترکیب می شود تا مواد مورد استفاده در خودروها، قطعات الکتریکی و لوازم خانگی را تشکیل دهد. سومین کاربرد قابل توجه آن در تولید اکسید روی (مهمترین ماده شیمیایی روی از نظر میزان تولید) است که در ساخت لاستیک و به عنوان یک پماد محافظ پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

بر خلاف رسوبات Sedex و MVT ، سپرده های VMS ارتباط روشنی با فرآیندهای آتشفشانی زیر دریایی دارند. همچنین علاوه بر روی و سرب می توانند حاوی مقادیر قابل توجهی مس ، طلا و نقره باشند. منافذ دریایی که به “سیگاری سیاه” معروفند در جریان اکتشافات عمیق اقیانوس نمونه هایی از رسوبات VMS را مشخص کرد که امروزه در کف دریا شکل گرفته است.

مرکز خرید سنگ روی اکسیدی کرمان

مرکز خرید سنگ روی اکسیدی کرماناگرچه بسیاری از عناصر می توانند به عنوان جایگزین روی در کاربردهای شیمیایی، الکترونیکی و رنگدانه مورد استفاده قرار گیرند، اما تقاضا برای محصولات گالوانیزه روی همچنان بخصوص در مناطقی که پروژه های قابل توجهی در زیرساخت ها در حال توسعه هستند همچنان قوی است. افزایش چشمگیر تولید (عرضه) و مصرف (تقاضا) روی در جهان در ۳۵ سال گذشته نشان دهنده تقاضا در بخش حمل و نقل و ارتباطات است که برای مواردی از قبیل بدنه خودرو ، موانع بزرگراه و سازه های آهن گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد.

ارزیابی منابع معدنی پویا است. از آنجا که روی در یک زمان و سطح مشخصی، عکس فوری را ارائه می دهد، با دستیابی به اطلاعات بهتر و ایجاد مفاهیم جدید، ارزیابی ها باید به روز شوند. به عنوان مثال، در طول تحقیقات زمین شناسی در اواخر دهه ۱۹۶۰ ، زمین شناسان USGS به وجود رنگ آمیزی گسترده اکسید آهن در زهکشی های محدوده بروکس غربی آلاسکا اشاره کردند.

مطالعات و پیگیری بسیار منجر به کشف ذخایر سرب و سنگ معدنی روی سرخ شد. در اواخر سال ۱۹۹۰ ، پس از ۱۰ سال کار اکتشافی و توسعه، معدن سگ روی سرخ در آلاسکا به مرحله تولید رسید و از آن زمان تاکنون سهم زیادی در عرضه جهانی روی داشته است. تحقیقات بعدی در مورد این منطقه منجر به درک بهتر از عوامل پیچیده ای شده است که شکل گیری سنگ روی و سایر رسوبات را کنترل می کند و اساس ارزیابی سپرده های مشابه در محیط های زمین شناسی مشابه در جاهای دیگر را فراهم می کند. سایر تحقیقات کنونی توسط USGS شامل بروزرسانی مدل های رسوب معدنی و مدلهای محیطی معدنی برای روی و سایر کالاهای مهم غیر سوختی و بهبود تکنیکهای مورد استفاده برای ارزیابی پتانسیل منابع معدنی پنهان است. نتایج این تحقیق اطلاعات جدیدی را ارائه می دهد و میزان عدم اطمینان در ارزیابی منابع معدنی در آینده را کاهش می دهد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …