گروه صنعتی رابین متال
یکشنبه , اردیبهشت ۲ ۱۴۰۳
خانه / سنگ سرب / فروش سنگ سرب گالن

فروش سنگ سرب گالن

فروش سنگ سرب گالن یا همان سولفوره و اکسیدی با عیار پایین و بالا را با قیمت مناسب را از ما بخواهید. خرید آسان در تناژ بالا و تحویل در کارخانه مشتری یکی از مزیت های رقابتی شرکت ما با دیگر همکاران می باشد.

قیمت گذاری سنگ سرب و بیشتر سنگ های معدنی معمولا بر اساس عیار تن محاسبه می شود. به این صورت که عیار سنگ در قیمتی که بین فروشنده و خریدار به توافق می رسند ضرب می شود و قیمت هر کیلو برای آن مشخص می شود.

یکی از مشکلات عمده خریداران سنگ سرب مشخص نبودن عیار دقیق کلوخه می باشد، تا بتوانند بر اساس آن خرید معقولی را انجام دهند.

ما توانسته ایم با کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته روز دنیا عیار واقعی سنگ را به مشتری نشان دهیم تا با رضایت مندی کامل خرید عالی را تجربه کند.

خریدار سنگ سرب گالن می تواند با نمایندگی های فروش این محصول به صورت آنلاین در ارتباط بوده و پس از اطمینان از کیفیت و عیار محصول آن را خریداری و در مدت زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

فروش سنگ سرب گالن

سنگ سرب یا گالن چیست؟

سنگ سرب یا گالن چیست؟

سرب از جمله عناصر شیمیایی جدول تناوبی و فراوان ترین عنصر غیر آهنی موجود در طبیعت است و در دسته فلزات قرار دارد و در طبیعت به شکل کانی به نام سنگ سرب یا گلن یافت می شود پس گالن نوعی کانی طبیعی‌ است که اصلی ترین و به صرفه ترین کانی سرب در معادن سرب به شمار می رود. این عنصر بخش عمده ای از پوسته زمین را تشکیل می دهد. گالن یکی از آسان ترین کانی هایی است که می توان پس از گداختنش در آتش به راحتی سربش را جدا کرد. سنگ سرب در برابر امواج الکتریکی کمی ضعیف تر از روی و آهن عمل می کند و رساناست ، مقاوت بالایی در برابر پوسیدگی دارد و به طور کلی می توان گفت اگرچه این سنگ سمی است و برای محیط زیست و سلامت انسان ها ضررهایی دارد اما تقریبا در همه صنایع بسیار پر کاربرد است. 

سنگ سرب در سیستم شبکه کریستالی مکعب شکل متبلور می شود و در طبیعت غالبا به صورت دانه های درشت متبلور یافت می شود. شکل ظاهری این سنگ بلوری، درشت و متراکم و رنگ آن نقره ای روشن با جلایی فلزی و براق و رنگ خاکه آن تقریبا خاکستری تا سیاه رنگ است. این سنگ پس از استخراج اگر دارای عیار بالایی باشد به شکل شمش و اگر عیار پایین باشد به شکل کنسانتره سرب در خواهد آمد و برای مصارف مختلف فرستاده خواهد شد.

استخراج سنگ سرب به چه صورت انجام می گیرد؟

استخراج سنگ سرب به چه صورت انجام می گیرد؟

سرب یکی از سنگین ترین فلزات موجود در روی زمین است که استخراج آن از درون زمین بسیار پر چالش و زمان بر است. برای استخراج سنگ سرب در ابتدا چند بازوی حفاری سوراخ هایی بزرگ و عمیق در دل دیواره های معادن ایجاد می کنند و پس از آن شروع به کار گذاشتن مقدار زیادی مواد منفجره در درون سوراخ ها می کنند. این انفجار حتی از فاصله هزار متری قابل درک است. پس از انفجار مواد، چند تن سنگ که در میان آن ها سنگ سولفید سرب نیز هست،  پخش می شوند که توسط دستگاه های مخصوص سنگ شکن در مخزنی جمع آوری و سپس به سطح زمین منتقل می شوند. سپس تمامی سنگ ها برای جداسازی و خالص کردن توسط ماشین های مخصوص حمل و تقل به کارخانه های استخراج سرب فرستاده می شوند.

مرحله بعدی جدا کردن سرب از سایر سنگهاست. در ابتدا یک نوع مایع شیمیایی روغنی به نام زامتاتو روی سنگ های خرد شده ریخته می شود که این مایع جذب سولفید سرب شده و پس از انجام فعل و انفعالاتی روغنی سیاه و غنی از سولفید سرب را پس می دهد. سپس این مایع از صافی بزرگ و چرخانی رد شده و سولفید سرب را خشک و بصورت پودر شده به بیرون می دهد. پودر بیرون آمده خاک سولفید سرب است که باید در مرحله بعد به سرب خالص تبدیل شود. مرحله بعد ذوب کردن این ماده در دمای بسیار بالاست که باعث شکست ترکیب اصلی آن و در نهایت تولید مایع سرب می شود. سپس این سرب مذاب به شکل شمش های فلزی درآمده و قابل حمل می شود.

سنگ سرب گالن دارای چه کاربرد هایی می باشد؟

سنگ سرب گالن دارای چه کاربرد هایی می باشد؟

سنگ سرب یا گالن مهم ترین سنگ معادن سرب است که معمولا با فلز روی در کنار هم یافت می شوند و به خاطر خواص فیزیکی و شیمایی و تنوع آلیاژی که دارد به عنوان مهم ترین پایه تولیدات جهانی سرب شناخته شده است. به علت فراوانی سرب، کارکرد راحت با آن، انعطاف پذیری بالا، چکش خوار بودن و پالایش نسبتا راحت آن سالهاست مورد استفاده همگان است البته این سنگ سمی و بسیار سنگین وزن است. سنگ سرب گالن به صورت کانی در معادن موجود است و کاربردهای فراوانی دارد. چند نمونه از مهم ترین کاربرد سنگ سرب به شرح زیر می باشد

  • ساخت گلوله و تولید ساچمه های تفنگ
  • استفاده در سازه های ساختمانی مثل پنجره
  • ساخت خازن اسید سرب
  • ساخت سقف
  • لعاب دادن سرامیک
  • کاربرد در باتری های اسیدی
  • لوله های مخصوص انتقال آب
  • روکش کابل های برق و مهمات 
  • لوله های گازی زیر زمین
  • استفاده در وسایل تزئینی
  • تهیه باتری و صفحات سربی
  • تولید لاستیک و پلاستیک
  • خودرو و کشتی سازی
  • ریخته گری های سنگین
  • تهیه رنگ ، میناکاری و ساخت شیشه ها
  • نگهداری و محافظت از سولفوریک اسید و سایر مایعات فرسایش گر

خریدار عمده سنگ سرب گالن درجه یک

خریدار عمده سنگ سرب گالن درجه یک

بخش عمده ای از تولید سنگ های سرب در ایران در شهرهایی چون یزد، اصفهان، خراسان، زنجان، آذربایجان ، اسفراین و هرمزگان است و کشور ما چهارمین تولیدکننده بزرگ سرب در جهان می باشد که سرب آن از معادن مختلف دولتی و خصوصی استخراج می شود و به دلیل کاربرد متنوع و فراوانی که دارد، خرید و فروش گسترده ای در سراسر کشور را به صورت عمده و جزئی و به صورت سنگ یا شمش به خود اختصاص داده است.

عیار بالای سنگ سرب از مهم ترین عواملی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید و البته از جمله عواملی است که قیمت نهایی سنگ را تعیین می کند و بسته به عیار، مواد معدنی موجود در آن و کیفیتش قیمت گذاری می شود که این قیمت با توجه به عوامل مختلفی متغیر و متفاوت است.

با توجه به مشاغل ذکر شده انتخاب فروشگاهی مطمئن به شما کمک می کند تا از عیار و کیفیت نهایی محصول خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید. خرید سنگ سرب به صورت عمده یکی از راه های خرید این محصول با قیمتی بسیار مناسب است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین قابل انجام می باشد.

این سنگ ها به طور مستقیم از معادن خریداری شده و بدون هیچ گونه واسطه اضافی توسط ما به فروش می رسد. البته خرید عمده بیشتر مخصوص کسانی است که برای‌ مثال در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند.

صرفه جویی در زمان، تحویل در اسرع وقت ، خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب، از مهم ترین مزایای خرید سنگ سرب گالن به روش اینترنتی است. ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا ضمن بهره از بهترین ، با کیفیت ترین و خالص ترین سنگ سرب، خرید این محصول را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده انجام دهید و هیچ گونه نگرانی درباره عیار سنگ خریداری شده نداشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …