گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / صادرات شمس سرب آلیاژی

صادرات شمس سرب آلیاژی

صادرات شمش سرب آلیاژی با بهترین و سریع ترین روش نسبت به بازارهای سنتی در عصر حاضر و با پیشرفت و سرعت گرفتن ارتباطات انجام خواهد گرفت. آخرین و به روز ترین اخبار را هم می توان در دسترس داشت.

بخش تجاری ما صادرات شمش سرب آلیاژی و دیگر مواد بازیافتی در زمینه های شمش روی، کنسانتره سرب اکسیده کنسانتره روی سولفوره به کشورهای دیگر را انجام می دهند.

صادرات شمش سرب آلیاژی

صادرات شمش سرب آلیاژی

انواع تولیدات در این بخش به جهت صادرات تهیه و آماده می شوند که علاوه بر صادرات شمش سرب آلیاژی شامل مواد فلزی صادراتی دیگر هم هستند. مقصد این کالاها کشورهای هند، چین، کره جنوبی، ترکیه و دیگر کشورها هستند.

صادرات شمش سرب آلیاژی

بهترین شمش سرب آلیاژی

سرب فلزی است نرم و به رنگ خاکستری مایل به آبی. تغییر شکل و چکش خواری آن کم نظیر است. این فلز دارای ساختمان کریستالی در خود می باشد. استفاده از سرب در صنایع گلوله سازی، صنایع شیمیایی، به جهت مواظبت و صنایع باطری سازی، و در این اواخر به جهت محافظت از تشعشعات رادیو اکتیو و عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات شمش سرب آلیاژی

آلیازهای سرب دار در انواع قالب ها ریخته گری می شوند ولی به طور معمول در قلب ماسه ای استفاده نمی شوند زیرا که احتمال تغییر شکل آنها وجود دارد.

همان طور که ذکر گردید بهترین نوع شمش سرب در بازار خارجی به فروش می رسند و بیشتر آلیاژ تولیدی مرغوب در آن سوی مرزها فرستاده می شوند.

صادرات شمش سرب آلیاژی

صادرات آلیاژهای فلزات

علاوه بر صادرات شمش سرب آلیاژی در این واحد اقتصادی تولیدات آلیاژی دیگری هم در دسترس است که از بهترین موارد کیفی برخوردار است که تعدادی را معرفی خواهیم کرد:

  • آلیاژ برنج و برنز
  • آلیاژ دور آلومین
  • آلیاژ برنز آلومینیوم
  • آلیاژ آلومینیوم سیلیسیوم
  • آلیاژ ورشو
  • آلیاژ بابیت
  • آلیاژ زاماک

صادرات شمش سرب آلیاژی

مواردی که بر شمرده شد از بهترین و متنوع ترین آلیاژهای موجود در بازار کشور هستند که هر کدام از مواد و ترکیبت شیمیایی خاصی تهیه و تولید شده اند. بیشتر این اقلام به جهت صادرات تهیه می شوند و در صنایع گوناگون کاربرد دارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …