گروه صنعتی رابین متال
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / باطری / فروش باطری فرسوده خودرو اهواز

فروش باطری فرسوده خودرو اهواز

فروش باطری فرسوده خودرو در شهر اهواز را می توانید به نمایندگی مجاز آن بسپارید. این مرکز هر گونه فعالیت اقتصادی شما از خرید و فروش به صورت عمده را به جهت سهولت و راحتی شما انجام خواهد داد.

در این نمایندگی انواع باطری های استوک و فرسوده جمع آوری در شهر اهواز و یا هر جایی از کشور را با قیمت عالی به فروش می رسانند. این واحد اقتصادی بهترین معاملات در این زمینه را برای متقاضیان انجام خواهد داد.

فروش باطری فرسوده خودرو

فروش باطری فرسوده خودرو

در کشور ما به دلیل وجود توانایی در تولید باتری های با کیفیت رتبه خوبی را در آسیا دارد اما به دلیل این که بعضی از مارک های خارجی برای فروش بیشتر مجبور به ارائه تسهیلات بیشتر به مشتریان شده اند فروش باطری ایرانی را کاهش داده اند و بازار را تا حدودی نا آرام کرده اند. خرید و فروش باطری فرسوده خودرو در شهر اهواز و حومه را در کمترین زمان و با ارتباط با نمایندگی مجاز آن انجام دهید. فروش باطری فرسوده به شکل عمده و انبوه از این طریق امکان پذیر است. اطلاعات بیشتر را از نمایندگی می توانید بگیرید.

فروش باطری فرسوده خودرو

 

بهترین خرید و فروش باطری فرسوده

این مرکز این اجازه را به شما می دهد که با وارد شدن به آن هر نوع فعالیت در این زمینه را در اختیارتان قرار دهد. قیمت مناسب و عالی را می توانید جستجو کنید.

قصد داریم در اینجا مواردی را که بازیافت می شوند و ضایعات مختلف را معرفی کنیم:

  • ضایعات فلزی
  • ضایعات باطری
  • ضایعات الکترونیکی
  • ضایعات چوب
  • ضایعات پلیمر و پلاستیک
  • ضایعات کاغذی و مقوا
  • ضایعات مواد شیمیایی
  • ضایعات کشاورزی
  • ضایعات صنایع غذایی

فروش باطری فرسوده خودرو

مراکز جمع آوری باطری فرسوده

شهرهای زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و نمایندگی های بسیاری در مراکز استان های تهران، اصفهان، شیراز، سمنان، زنجان، لرستان، کردستان و کرمانشاه نیز دارند. البته تعداد شهرهایی که در این زمینه کار می کنند بسیار است.

خرید و فروش باطری فرسوده خودرو نیز بخش بزرگ فعالیت این شرکت ها است. در این مورد این نمایندگی ها در خود انواع باطری خودرو سواری، موتور سیکلت، ماشین های سنگین راه سازی، باطری اتمی یا اسیدی با ولتاژ های مختلف را در بر می گیرند.

باطری ماشین تغذیه کننده ماشین است و بسیار مهم است که کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشد. از این جهت چک کردن آن هر چند وقت یکبار لازم و ضروری است.

فروش باطری فرسوده خودرو

نحوه فروش باطری فرسوده خودرو

مجموعه ما مفتخر است که بهترین قیمت باطری ماشین و البته پایین ترین قیمت را به شما مشتریان و بازدید کنندگان محترم سایت ارائه نماید. شما میتوانید از طریق همین سایت اقدام به خرید باطری نمائید. سایت ما این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که انواع  ضایعات باطری از نوع خشک، اتمی و ماشینی خود را با قیمت مناسب به صورت عمده و جزیی به ما بفروشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده باطری کهنه

خرید عمده باطری کهنه ماشین به صورت آنلاین

خرید عمده باطری کهنه ماشین در انواع قطعات اسقاطی فروش سطح کشور امکاندپذیر است. دوام …