گروه صنعتی رابین متال
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / باطری / قیمت باطری کهنه ماشین یزد

قیمت باطری کهنه ماشین یزد

قیمت باطری کهنه ماشین یزد در فضای مجازی هم پیدا می شود و برای اطلاع از آن، مراجعه به جاهایی که این کالا را به صورت خاص به فروش می رسانند توصیه می شود.

باطری کهنه ماشین یزد همواره یکی از پر طرفدار ترین باطری های فرسوده در کشور بوده است. دلیل آن هم می تواند مربوط به آب و هوای گرم و خشک این شهر کویری باشد. اما یکی از دغدغه های مشتریان آن همواره دانستن قیمت اصلی آن بوده است. خوشبختانه با توجه به امکان فروش آن از طریق اینترنت، دیگر نیاز نیست به مغازه های متفاوت رفت تا باطری را تهیه نمود یا قیمت باطری کهنه ماشین یزد را از جاهای متفاوت پرسید.

قیمت باطری کهنه ماشین

اما نکته ای که باید در نظر گرفت، آن است که در مورد خصوصیاتی که قیمت آن را تایین می کند، باید بیشتر اطلاعات کسب کرد. لذا در اینجا قصد شده خصوصیات مهم آن معرفی شود تا مشتریان بتوانند آن ها را با آسودگی خیال و با توجه به نیازشان تهیه کنند.

برای پی بردن به این موضوع که چه چیزهایی باعث تعیین قیمت این باطری می شود، بهتر است ابتدا با فاکتور هایی که بر قیمت تولید و فروش آن ها تاثیر گذار است آشنا شویم و سپس اقدام به خرید آن بنماییم.

قیمت باطری کهنه ماشین

تفاوت ها در قیمت باطری

سازندگان باطری برای تولید انواع های مختلف باطری، فاکتور های متفاوتی را در نظر می گیرند تا بتوانند برای تمامی مصرف ها، کاربرد ها، مکان ها و سلیقه های مختلف محصول تولید بکنند. این تولید کنندگان خوب می دانند که این فاکتور ها شامل چه مواردی است. مشتریانی که قصد خرید باطری در بهترین شرایط و دقیقا مطابق با سلیقه خود را دارند نیز با آشنایی با این فاکتور ها، می توانند بهترین کالا را تهیه کنند. فاکتور هایی که باطری در آن متفاوتند و باعث تغییر قیمتشان می شود شامل این موارد است:

 

  • طول عمر
  • قابلیت نصب
  • وزن
  • جنس
  • ظرفیت

قیمت باطری کهنه ماشین

یکی از سوال هایی که ممکن است برای مشتریان باطری پیش بیاید، آن است که باطری در چه تنوعی خرید و فروش می شوند؟ و اینکه کدام نوع آن ها مورد پسند خریداران است؟

باطری در انواع موجود

باطری یکی از آن دسته کالا هایی است که در انواع مختلفی تولید، خرید و فروش می شود. این محصول که بسیار پر طرفدار است، با توجه انواعش ارزان و گران دارد. برای بررسی انواع آن، لیستی از نوع های مختلف آن تهیه شده است:

 

  1. باطری‌های غیر سیلد
  2. باطری سیلد
  3. باطری آر-وی استحکام بالا
  4. باطری اتمی
  5. باطری آر-وی مقاوم در برابر لرزش
  6. باطری اسیدی
  7. باطری‌ دوآل

قیمت باطری کهنه ماشین

 

قیمت باطری کهنه ماشین

ایران یکی از بزرگترین کشورهایی است که روز به روز در حال پیشرفته تر شدن است. با افزایش باطری کهنه ماشین یزد به تازگی مشتریان زیادی در شهر های ایران پیدا کرده است که شاید به این خاطر باشد که ویژگی های مذکور در متن را دارا می باشد. قیمت باطری کهنه ماشین یزد نیز به صرفه است. در نتیجه تهیه آن بدون شک امری درست خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده باطری کهنه

خرید عمده باطری کهنه ماشین به صورت آنلاین

خرید عمده باطری کهنه ماشین در انواع قطعات اسقاطی فروش سطح کشور امکاندپذیر است. دوام …