گروه صنعتی رابین متال
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / شمش سرب / مرکز خرید عمده شمش سرب خشک زنجان

مرکز خرید عمده شمش سرب خشک زنجان

خرید عمده شمش سرب خشک در شهر زنجان و دیگر شهرها به ازای هر کیلو متفاوت است. این مرکز انواع شمش سرب را به صورت عمده در تمامی شهرها عرضه می کند.

در طبیعت سرب بیشتر به صورت سنگ یافت می شود. از مهمترین آن می توان سنگ گالن را نام برد. کشورهایی که دارای معادن هستند شامل: آمریکا، مکزیک، استرالیا، روسیه، اسپانیا و لهستان می باشند. آلیاژی از سرب که با انتیموان ترکیب شده باشد را سرب خشک می گویند.

خرید عمده شمش سرب خشک

مرکز خرید شمش سرب خشک

سرب کاربردهای زیادی دارد، از جمله اینکه در قدیم لوله های آب از سرب ساخته می شد. از ویژگی سرب این است که در مقابل پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. زمانی که سرب در داخل قالب ریخته شود شمش گفته می شود. شمش سرب را می توان از شهرهای مختلف خریداری نمود از جمله:

  • تهران
  • زنجان
  • اصفهان
  • قم
  • تبریز
  • سمنان
  • اراک

یکی از ویژگی سرب در مقایسه با سایر فلزات این است که چکش خوار است و بعد از آهن، مس و روی بیشترین کاربرد را در صنعت دارد. در صنعت از آن برای نگهداری مایعات استفاده می شود.

خرید عمده شمش سرب خشک

پخش عمده شمش سرب

سرب فلزی است که دارای انعطاف پذیری کمی دارد و هر گاه در مقابل هوا قرار گیرد رنگ آن خاکستری تیره می شود. اما سطوح تازه و شکسته آن به رنگ سفید مایل به آبی است. سرب به صورت قالب های شمش فروخته می شود. پخش عمده شمش سرب در وزن های ۱۰ تن، ۲۰ تن و هر گونه تناژی که به صورت سفارشی باشد در سراسر کشور قابل عرضه و پخش می باشد. لذا خرید عمده شمش سرب خشک می تواند عامل موثری در کاهش قیمت آن باشد.

خرید عمده شمش سرب خشک

خرید عمده شمش سرب خشک در تهران

سرب به طور کلی به دو صورت نرم و خشک عرضه می شود. آلیاژهایی که دارای سرب نرم هستند دارای درصد بالایی سرب می باشند. سرب خالص نرم است. فروش شمش سرب خشک، سرب نرم خالص مطابق با استانداردهای جهانی به صورت عمده می باشد. خرید عمده این محصول می تواند درصد تخفیف های بالایی برای مشتریان داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره سرب چیست؟

مقدمه: مفهوم کنسانتره سرب و کاربردها کنسانتره سرب یک ماده معدنی است که از استخراج …